Наша політика конфіденційності не дозволяє відкривати замовників послуг, приклади кейсів реальні, але назва бренду буде прихованою.

Взуття

ВзуттяПорушення: односторінковий сайт (lead) – займався продажем контрафактного взуття, порушник та хостинг (абьюзостійкий) не відповідали на вимоги зупинки порушення, трафік сайт отримував з тизерних рекламних мереж без можливості обмежити його надходження.

Рішення: нами, в стислий термін, була написана програма, яка в режимі 24/7 відправляла замовлення на сайт порушника, змінюючи IP адреси, імена, прізвища, номери телефонів і адреси доставки, генеруючи понад 5000 замовлень на добу. Порушникові було неможливо відокремити реальні замовлення від згенерованих, тому магазин закрився, а порушення було припинено.

Сонцезахисні окуляри

Сонцезахисні окуляриРозглянемо умовний кейс з сонцезахисними окулярами, це популярна і конкурентна товарна ніша з великим обсягом підробок, це буде гарним прикладом. За запитом “сонцезахисні окуляри” Гугл видає 65 мільйонів результатів. Дуже великий об’єм в грошовому еквиваленті приваблює величезну кількість піратів!

На першому місці пошукової видачі Гугл знаходиться авторизований продавець “Люксоптика”, що пропонує оригінальну продукцію.

На другій позиції є маркетплейс Prom.ua, де реалізовується контрафакт, а в контактах продавців вказані лише мобільні телефони, ім’я продавця і місто. В разі претензії покупець не має можливості звернутися до продавця з законними вимогами повернення коштів або заміну товару.

На третій позиції сайт glasses.ua, він отримує високий пошуковий трафік і відповідно генерує власнику гарні продажі, але тут окуляри бренду Ray Ban коштують в середньому 495 грн, а у Люксоптика 2300 грн, а окуляри Emporio Armani в середньому 1490 грн., а в Люксоптика мінімум 3000 грн. враховуючи 50% знижку.

 

На четвертій позиції найбільший український маркетплейс Rozetka, тут окуляри Ray Ban продаються в за ціною 600 грн., продавець VEKmarket, і є велики сумніви в оригінальності товару.

На п’ятому місці сайт o4ki.kiev.ua, його шоу-рум знаходиться за тією ж адресою, що і магазин glasses.ua, а окуляри Ray Ban коштують від 495 до 795 грн., можна зробити висновок що у них один власник який пропонує неоригінальний товар, про це вказано на сайті, але не в карточці товару, що вводить в оману покупців. А сам факт продажу фальсифікату є кримінальним злочином.

На шостому місці showroom-kiev.com.ua, продає окуляри Ray Ban в середньому за 500-900 грн. його email знаходиться на сервісі ukr.net, в адресі вказана тільки вулиця і можна точно сказати що він продає репліки.

На сьомому місці повторюється магазин o4ki.kiev.ua

На восьмій сходинці дошка оголошень olx.ua, тут завжди багато підробок.

Ці сайти отримують 90% трафіку, а оригіналом торгує лише один! Робіть висновки, скільки грошей втрачають відомі бренди, через високоякісні підробки, які плутають з оригіналом.

Магазин glasses.ua навіть пише на сайті що це: “качественные копии и реплики”. Якщо зруйнувати цю систему продажу підробок, то прибуток офіційних продавців зросте на 25-100%.

І ми це можемо зробити!

Електроніка

ЕлектронікаВідомий бренд по єлектроніки звернувся до нас із завдянням за один місяць максимально очистити ринок. Було обрано тарифний план Premium, підписаний договір і ми розпочали роботу.

Перший етап: замовник надав перелік авторизованих продавців, ми зібрали інформацію, в результаті чого було виявлено 46 інтернет-магазинів, і більше 2000 оголошень на дошках оголошень.

Другий етап: Порушникам було розіслано повідомлення з проханням видалити товари. Лише 10% відреагували видаленням, 30% вступили в діалог, 60% проігнорували.

 

Третій етап: Розіслані претензії на хостинг, і одна реєстратору доменного імені, 80% порушень було усунуто.

Четвертий етап: Розіслані скарги в пошукові системи, після чого url адреси порушників були вилучені з пошукової бази, а надходження трафіку припинилось. Після повторної претензії порушниками були видалені 100% товарів.

П’ятий етап: подано позов до суду. Предмет позову – доменне ім’я, в якому міститься торгова марка нашого клієнта, справа була виграна в першій інстанції, доменне ім’я було повернуто клієнту.

Наша співпраця успішно триває, ми підтримуємо чистоту ринку, відстежуємо і видаляємо порушення.

Протягом 30 днів товар замовника був видалений з 44 магазинів і всіх оголошень. Ще 2 магазини знаходяться в роботі.

Спортивне взуття та одяг

Спортивне взуття та одяг

Цей сегмент ринку потерпає від засилля контрафакту, який його знищує. Безліч неофіційних продажів завдають економічних збитків авторизованим продавцям.

Деякі продавці повідомляють що це репліка, деякі – ні, а дехто стверджує, що продає оригінал. Канали розповсюдження контрафакту стандартні – інтернет-магазини, маркетплейси, соціальні мережі, месенджери, дошки оголошень, прайс-агрегатори.

Шукати офіційних продавців нам не потрібно, оскільки бренд надав їх перелік – ми почали роботу. 

Клієнт обрав тарифний план “Individual”, під проєкт була виділена команда, а  що вдалось зробити?

 

1) За перший місяць майже повністю видалені товари клієнта з маркетплейсів і прайс-агрегаторів, близько 5000 оголошень з дощок, 9000 пропозицій в соцмережі facebook, заблоковано 389 акаунтів в інстаграм та 19 груп в viber,

2) Після відбору авторизованих магазинів, було розіслано 215 претензій, з вимогою видалити 17500 url адрес, що пропонували продаж підроблених товарів бренду, 114 претензій відправлено на хостинг, 29 претензій відправлено до процесингових центрів, і подано 4 позови за несанкціоноване використання домену з найменуванням торгової марки клієнта.

3) Розпочато процедуру визнання Торгової марки загальновідомою, адже цей статус збільшує можливості захисту і дає власнику ряд переваг.

4) Після трьох місяців роботи продажі авторизованих магазинів виросли на 30%, в цьому є і наша заслуга.

5) Бренд продовжує співпрацю, під нього виділено двох співробітників, які займаються даним напрямком роботи. Клієнту надаються щотижневі та щомісячні звіти про виконану роботу, детальна інформація про кількість вилучених url адрес, поточний стан по роботі з порушниками.

Наша принципова позиція полягає в тому, що рух до цивілізованого ринку неможливий без поваги до інтелектуальної власності. 

Одяг

ОдягДо нас звернувся відомий бренд одягу і аксесуарів,  поставивши завдання за шість місяців максимально очистити ринок і підтримувати його чистоту.

Через популярність бренду на ринку існувала пропозиція нелегальних продажів через інтернет-магазини, маркетплейси, соціальні мережі, месенджери, дошки оголошень. Такий стан підривав прибутки офіційного бренду. Від нас чекали істотних результатів.

 1) Паралельно з авторизацією інтернет-магазинів розпочалась розсилка претензій на канали продажів, де оригінального товару бути не могло.

Протягом місяця було видалено близько 3500 оголошень з дощок, близько 6000 пропозицій з маркетплейсів, 4500 пропозицій в соцмережі facebook, було заблоковано 140 акаунтів в інстаграм, 84 групи у viber.

2) Після відбору авторизованих магазинів, було розіслано 45 претензій, з вимогою видалити 6500 url адрес з пропозиціями товарів бренду. 32 претензії було відправлено на хостинг, 7 до процесингових центрів, подано 2 позови до суду за несанкціоноване використання домену, що включає назву торгової марки клієнта.

 3) Розпочато процедуру визнання торгової марки загальновідомою, що значно збільшує поле захисту і дає власнику переваги.

 4) Після трьох місяців роботи продажі авторизованих магазинів виросли на 20%, в цьому є і наша заслуга.

 5) Бренд продовжує співпрацю, під нього виділено двох співробітників, які займаються даним напрямком роботи. Клієнту надаються щотижневі та щомісячні звіти про виконану роботу, детальна інформація про кількість вилучених url адрес, поточний стан по роботі з порушниками.

Декому ми дуже зіпсували солодке життя за чужий рахунок, погрози надходили більш агресивні, навіть із обіцянками фізичної расправи. Але ми не боїмося і будемо боротися далі! Це наша принципова позиція, ми хочемо жити в цивілізованій країні, де право інтелектуальної власності дотримується, а на погрози у нас є юристи та правоохоронці! А верховенство права є для нас непорушним принципом.

Ми зробимо безкоштовний аудит Вашого бренду в Інтернет, зі стратегією захисту. Лише заповніть форму.

Огляд стану бренду

    Натискаючи кнопку «Надіслати» ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних