Боротьба з контрафактом і контрабандою ефективна чи це бій з вітряками?

Fight against counterfeiting

Скупий платить двічі.

Давайте спробуємо розібратися, як же справи з оригінальністю і якістю цих товарів. Наприклад, ви вирішили купити собі новий брендовий смартфон, але у авторизованих продавців він коштує 30 000 грн., а ось в інших магазинах вже 24 000 грн., за такий самий девайс, цілих 6000 грн. різниця.

1) Ну ​​по-перше це швидше за все телефон “сірий”, завезений в обхід митних правил, ну а простіше контрабандний. Не потрібно платити акцизи, мита та ПДВ при ввезенні, але й офіційної гарантії на нього ви не отримаєте, у найкращому разі від самого магазину. З таким девайсом можуть виникнути проблеми в майбутньому.  Виробник може обмежити його функціонал або перестати оновлювати, мотивуючи це не прозорою процедурою ввезення. Варіантів може бути безліч.

2) Це може бути відновлений смартфон, так званий repair або refurbished, добре якщо апарат відновили на заводі, а могли просто замінити корпус і скло, а решта залишилася старою. Ємність акумулятора може становити 75-80%, і в процесі експлуатації користувач залишиться незадоволений і як наслідок може просто відмовитися від цього бренду. Ця відмова може включати не лише його, а ще й близьких людей, тобто падає лояльність до бренду.

3) Просто відверта підробка, може мати всі зовнішні ознаки оригінальності, але не відповідати вказаним параметрам і характеристикам. Якість збірки може залишати бажати кращого, та й у процесі експлуатації ви швидше за все зіткнетеся з проблемами.

Мало того, що всі ці нахлібники користуються популярністю бренду, його рекламною підтримкою, так вони ще й забирають покупців, чим завдають прямої шкоди підприємству. Засилля підробок та контрабанди стало справжньою проблемою виробників.

Наприклад.

При моніторингу ринку одного відомого виробника електроніки, було виявлено понад 200 інтернет-магазинів, які торгували продукцією не маючи на це жодних прав, не важко порахувати, яку сумарну шкоду вони завдають, цифра буде вражати.

Як же ви запитаєте, що робити, як боротися з цим злом? Адже далі буде ще гірше, їх буде ще більше і нічого доброго вони не принесуть, а лише забиратимуть все більше і більше клієнтів.

Відповідь одна – боротися всіма можливими законними способами.

1) Вимикати трафік із пошукових систем.

2) Скаржитися на хостинг та домен провайдерам.

3) відключати рекламу.

4) Видаляти з маркетплейсів та дошок оголошень

5) Вимикати від процесингові послуги.

6) Подавати заяви до правоохоронних органів разом із пакетом доказів.

Це не всі способи, як бачите, великий арсенал, гарантія практично 100% і наша компанія може цим пишатися.

І треба пам’ятати що “сірі” продавці, у будь-якому разі порушують закон, але за дотриманням його потрібно неодмінно стежити, за вас цього ніхто не робитиме. Закон завжди на боці власника бренду, але за свої права треба боротися і починати треба якомога раніше. Не важливо, чи маєте ви в штаті відповідного фахівця або звертаєтеся до профільної фірми, важливо пам’ятати, що чистота ринку завжди працює на законного власника.

І це не менш важливо ніж реклама, акції та розвиток, якщо не боротися з тіньовими продавцями, то рано чи пізно вони почнуть заробляти більше, ніж ви. І якщо в кожному переході та на кожному сайті будуть продаватися підробки бренду, як думаєте, чи захочуть купувати оригінал? Адже цінність торгової марки в цьому випадку принижується. Адже навіть якщо у людини оригінал, а у всіх інших підробки, то й думка, що у чесного покупця теж підробка буде такою, що переважає.

Всім удачі!

5 1 голос
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
2 коментарів
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Николай
Николай
18 днів тому

Давно пора навести порядок на Украинском рынке

Игорь
Игорь
18 днів тому

Интересно, раньше не задумывался даже над этой проблемой.

2
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x