З кожним днем питання захисту інтелектуальної власності, що обов'язково включає захист торговельних марок в мережі інтернет, становиться все актуальніше. Продажі зростають, а разом з ними росте і обсяг контрафактної і нелегальної продукції, завдаючи матеріальних і репутаційних втрат.
У деяких областях контрафакт і сірий імпорт досягає 90% обсягу загального продажу.
Ця проблема стала вже глобальною і стосується практично всіх товарних груп. Боротьба з подібними явищами вже не просто питання престижу, а виживання бізнесу. Звичайно, поки що ринок України не досить цікавий для світових брендів, але й ігнорувати цю проблему вже неможливо, з кожним днем все більше з’являється нових продавців, які користуються повною відсутністю боротьби з ними. Держава не поспішає розв’язувати цю проблему, а вона нікуди не зникає, стаючи все глобальніше і проникаючи в усі області споживання.
Які дії ми б вчинили в першу чергу:
1.
Сортування продавців, торгують в Україні на авторизованих і ні.
2.
Відправлення запиту по емаіл на повне видалення товарів з інтернет-магазинів, маркетплейсів, дощок оголошень, соціальних мереж.
3.
Відправлення DMCA скарг для видалення url адрес з пошукових систем.
4.
Відправлення скарг хостинг провайдерам, і якщо потрібно, то реєстратору доменних імен.
5.
Відправлення скарг банкам і в процесинговий центр.
6.
Звернення до правоохоронних органів з вимогами перевірки легальності товару, сертифікатів відповідності та прибуткових документів.
7.
Генерація тисяч замовлень на добу в магазині порушника.
8.
Подача позову до суду на правопорушника згідно 229 статті кримінального кодексу України.
Гарантія результату 100%, як показує практика, 98% порушень усуваються вже на п’ятому етапі.
Після санації ринку продовжуємо підтримувати його “чистоту”, зберігаючи репутацію бренду, збільшуючи продажі офіційних ретейлерів і підвищуючі лояльність клієнтів.